Gwarancja i Reklamacja

Przez 24 miesiące!

Staramy się, jak najlepiej wykonywać naszą pracę i dostarczać w pełni sprawne produkty. Jeśli jednak z Twoim zamówieniem jest coś nie tak, naszym zadaniem jest je naprawić. 

Aby zadbać o Twój komfort, do każdego produktu zakupionego w sklepie Pesport obowiązuje gwarancja w systemie door – to – door. Oznacza to, że przy ewentualnym problemie ze sprzętem, nie musisz się martwić o wysyłkę produktu. Zadbamy o to, aby odebrać od Ciebie zamówienie, usunąć usterkę lub dostarczyć nowy, sprawny sprzęt do Twoich drzwi.

Po rozpatrzeniu zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą w celu dokończenia procesu reklamacyjnego i przyznania rekompensaty, a ponieważ cenimy Twój czas, dołożymy wszelkich starań, by zrobić to jak najszybciej i nie później niż 14 dni od daty wysłania do nas wiadomości. 

Chcąc dokonać zgłoszenia, skontaktuj się z nami pod adresem: reklamacje@pesport.pl – zapewniamy, że po drugiej stronie są ludzie, którzy chcą Ci pomóc. Jednak, aby wszystko poszło sprawnie, prosimy o następujące informacje w treści maila:

  1. Przedstaw nam krótki opis powodu reklamacji
  2. Załącz zdjęcie lub filmik przedstawiający usterkę
  3. Napisz, jaka forma rekompensaty będzie dla Ciebie satysfakcjonująca

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu:
Mail: biuro@pesport.pl

* niektóre produkty posiadają dłuższy okres gwarancji – nawet do 120 miesięcy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium