Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Zamówienia

Jak najbardziej! Możesz zadzwonić do nas na nr. 717 150 166 lub napisać przez chat na sklepie. W trakcie rozmowy poprosimy Cię o podanie produktu, którym jesteś zainteresowany; imienia oraz nazwiska; adresu mailowego; numeru telefonu oraz adresu dostawy. Jeśli tak będzie dla Ciebie wygodniej, zapraszamy do kontaktu 🙂

O statusach realizacji zamówienia będziemy informować Cię na bieżąco drogą mailową. Otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Powiadomimy Cię również, gdy paczka będzie przez nas spakowana i gotowa do odebrania przez kuriera. Jak tylko kurier odbierze od nas paczkę, dostaniesz maila z numerem przesyłki do monitorowania swojego zamówienia na stronie przewoźnika. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy, możesz śmiało skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub na chacie. Również w przypadku zamówień telefonicznych, w celu monitorowania swojego zamówienia, prosimy o kontakt.

W mordę jeża, coś się posypało! Na początek sprawdź, czy wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia nie trafiła do folderu SPAM. Jeśli tam również jej nie ma, koniecznie daj nam znać. Czekamy na Twój kontakt pod nr. 717 150 166 lub pod mailem biuro@pesport.pl. Szybko rozwiążemy ten problem 🙂

Płatności

Bez problemu zrobisz u nas zakupy na raty za pośrednictwem PayU. Zaraz Ci opowiemy, jakie to proste 🙂
Płatność na raty jest możliwa od 300 zł do 20 000 zł. Dla pożyczek z liczbą rat od 3 do 20, Twoje oprocentowanie wyniesie 0%. W innym przypadku udzielana jest oprocentowana pożyczka standardowa. Z rat PayU skorzystasz bez zaświadczenia o zarobkach oraz papierowej umowy. Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jak najbardziej, dajemy taką możliwość. Płatność przy odbiorze możliwa jest za pośrednictwem:

  • Kuriera DPD – 15,90 zł
  • Paczkomatów InPost – 12,90 zł
  • Orlen Paczka – 8,90 zł
  • oraz Poczty Polskiej – 12,90 zł.
  • Mamy na to kilka rozwiązań, wybierz to, które będzie najbardziej Ci odpowiadać.
    Skontaktuj się z nami:

    • w celu anulowania zamówienia. W ten sposób złożysz nowe i ponownie wybierzesz najbardziej dogodną dla siebie płatność, lub
    • aby zmienić płatność na “Za pobraniem” (cena zmieni się zgodnie z cennikiem dostaw).

    Możesz również:

    • wykonać przelew tradycyjny na nr konta bankowego: 33 1050 1243 1000 0090 8192 6520. Podaj nasze dane: PESPORT.PL SP. Z O.O., ul. Stargardzka 8A, 54-156 Wrocław, a w tytule wpisz nr zamówienia.

    Dostawa

    Nie musisz się o to martwić. Produkty o większych rozmiarach są pakowane w częściach i dostarczane do Ciebie kurierem w kilku paczkach.

    Wielkość skrytek nam na to nie pozwala 🙁 Paczkomacie InPost, apelujemy o większe skrytki dla naszych klientów!

    Krótszy niż myślisz! Zamówienia złożone i opłacone do 18.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Nie mamy jednak wpływu na czas dostawy. Najczęściej Twoja paczka dotrze już kolejnego dnia roboczego, a w najgorszym scenariuszu czas realizacji zamówienia wyniesie 3 dni robocze. Aby temu zapobiec, zalecamy wybór formy dostawy za pośrednictwem DPD lub InPost oraz metodę szybkiej płatności (np. PayU lub Imoje), dzięki której zaksięgujemy Twoją wpłatę natychmiastowo i jak najszybciej przekażemy zamówienie do wysyłki.

    Faktury

    Oczywiście, do każdego zamówienia zostaje wystawiona faktura, która stanowi dowód zakupu. Również taką dostaniesz 🙂

    Jasny gwint, coś poszło nie tak!Faktura powinna dotrzeć do Ciebie drogą elektroniczną na podany przy zamówieniu adres mailowy. Sprawdź dokładnie swoją pocztę, koniecznie zajrzyj również do folderu SPAM – często właśnie tam ukrywają się maile, na które czekamy najbardziej. Jeśli tam także nie ma maila z fakturą, pisz do nas śmiało. Zaradzimy! A jeśli należysz do naszej Pesportowej drużyny i dokonałeś zakupu, jako zalogowany użytkownik, znajdziesz swoją fakturę na koncie klienta w zakładce “Historia i szczegóły zamówień”. W tym miejscu czekają na Ciebie dokumenty również z poprzednich transakcji.

    Jak najbardziej! W tej sprawie nie wahaj się nawet z nami skontaktować. Czekamy na Twojego maila. Nie zapomnij od razu podać prawidłowych danych do faktury 🙂

    Mówisz i masz… a konkretniej piszesz do nas w tej sprawie, a my wystawiamy fakturę pro-forma. Czas na jej opłacenie wynosi 7 dni i dopiero po zaksięgowaniu płatności wyślemy do Ciebie zamówione produkty.

    Reklamacje

    Bardzo nam przykro, że z Twoim produktem jest coś nie tak, ale spokojnie – nie taka reklamacja straszna jak ją malują. Chcąc dokonać zgłoszenia, skontaktuj się z nami pod adresem: reklamacje@pesport.pl. Żeby wszystko poszło sprawnie, podaj nam następujące informacje w treści maila:

    • Przedstaw nam krótki opis powodu reklamacji
    • Załącz zdjęcie lub filmik przedstawiający usterkę
    • Napisz, jaka forma rekompensaty będzie dla Ciebie satysfakcjonująca
    • Dołącz do maila otrzymaną do zamówienia fakturę

    O decyzji reklamacji powiadomimy Cię nie później niż 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia. W zależności od usterki produktu podejmiemy odpowiednie, satysfakcjonujące Cię działania. Jeżeli będzie to naprawa sprzętu, skontaktujemy się z Tobą, by ustalić dogodny termin odbioru reklamowanego produktu. Gdy tylko reklamowany produkt dotrze do nas na serwis, na jego naprawę przewidujemy kolejne 14 dni. Ze względu na rodzaj usterki może to potrwać dłużej, ale o tym z pewnością Cię poinformujemy. Gotowy produkt dostarczymy ponownie pod Twoje drzwi. Koszty reklamacyjne i dostawa całkowicie leżą po naszej stronie, tym nie musisz się martwić 🙂
    W niektórych przypadkach, gdy w ramach rekompensaty zaproponujemy wymianę produktu lub zwrot środków, zwrot produktu reklamowanego nie będzie konieczny. I jak? Nie taki diabeł straszny, jak go malują, prawda?

    Czekamy na kontakt od Ciebie pod numerem telefonu 717 150 166. Możesz również do nas napisać na maila reklamacje@pesport.pl, odpowiemy w ciągu kilku godzin.

    Postaramy się, zadziałać w tym temacie szybko i sprawnie. Rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie o decyzji nie potrwa dłużej niż 14 dni roboczych. Następnie realizacja formy przyznanej rekompensaty, w większości przypadków nie trwa dłużej niż 14 dni.

    Pewnie, w celu złożenia reklamacji nie potrzebujesz wcale oryginalnego pudełka.

    Aby przyjąć zgłoszenie reklamacyjne, potrzebujemy fakturę. Ale spokojnie, łatwo zażegnamy ten mały kryzys. Skontaktuj się z nami mailowo i prześlij potrzebne dane tj. nr. telefonu, imię i nazwisko, adres dostawy i mail, który podałeś w zamówieniu. Odszukamy fakturę i wyślemy Ci ją ponownie na maila.

    Zwroty

    Prześlij produkt na adres:
    PESPORT.PL S. Z O.O.
    ul. Stargardzka 8A,
    54-156 Wrocław

    Jeżeli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić, koszt odesłania produktu leży po Twojej stronie.

    Od chwili otrzymania od Ciebie zwróconego zamówienia, o czym poinformujemy Cię drogą mailową, mamy 14 dni na zwrot środków. Ale spokojnie, najczęściej nie zajmuje nam to dłużej niż 3 dni robocze 🙂

    Do licha… W takiej sytuacji możesz się z nami skontaktować w celu anulowania zamówienia. Jeśli produkt opuści już nasz magazyn, rozwiązaniem jest zwrócenie zamówienia, gdy do Ciebie dotrze. Aby otrzymać właściwy produkt, złóż nowe zamówienie wybierając odpowiedni wariant produktu 🙂