FAQ - odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania


ZAMÓWIENIA:

  1. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie/przez chat na sklepie?
    • Tak, możesz złożyć zamówienie telefoniczne pod nr: 717 150 166 oraz przez chat na sklepie. Przygotuj proszę niezbędne dane tj. Produkt, którym jesteś zainteresowany, Imię, Nazwisko, adres mailowy, numer telefonu, adres dostawy.
  2. Jak sprawdzić status zamówienia?
    • O realizacji Twojego zmówienia będziesz informowany drogą mailową, gdy tylko kurier odbierze od nas paczkę, w zależności od wybranego przez Ciebie przewoźnika, dostaniesz numer przesyłki do monitorowania swojego zamówienia. Jeżeli złożyłeś zamówienie telefonicznie w celu monitorowania swojego zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
  3. Złożyłem zamówienie i nie dostałem żadnego potwierdzenia na maila.
    • Sprawdź proszę Swoją skrzynkę mailową w tym foldery inne i SPAM. Jeżeli nie odnajdziesz potwierdzenia swojego zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

PŁATNOŚCI:

  1. Czy mogę zakupić na raty?
    • Jednym z naszych operatorów płatności jest system PayU, który umożliwia zakupy na raty. Wybierając tę opcję, pytania w celu uzyskania informacji o warunkach i możliwościach powinieneś kierować bezpośrednio do operatora PayU.
  2. Czy mogę zapłacić za pobraniem?
    • Tak, oczywiście. Możesz wybrać jedną z poniższych opcji:
      • Paczka Orlen
      • InPost Paczkomaty 24
      • Kurier InPost
      • Kurier DPD
      • Kurier GLS
  3. Płatność mi nie przeszła. Co zrobić?
    • Możesz zmienić sposób płatności kontaktując się telefonicznie lub drogą mailową z Biurem Obsługi Klienta, na płatność za pobraniem (cena zmieni się zgodnie z cennikiem dostaw). Możesz również wykonać przelew tradycyjny lub anulować zamówienie kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta i złożyć zamówienie ponownie.

FAKTURY:

  1. Czy faktura może być wystawiona na osobę fizyczną?
    • Tak, do każdego zamówienia zostaje wystawiona faktura, która stanowi dowód zakupu.
  2. Nie dostałem faktury ani paragonu.
    • Faktury wysyłamy drogą elektroniczną na podany adres mailowy. Sprawdź wszelkie foldery w Swojej poczcie w tym skrzynkę SPAM, jeżeli nie odnajdziesz faktury, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
  3. Podałem złe dane do faktury, czy można wystawić korektę?
    • Tak, oczywiście. Prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta i przesłanie prawidłowych danych do faktury.
  4. Czy mogę dostać fakturę pro-forma?
    • Tak, oczywiście, Faktura pro – forma ma termin płatności 7 dni i dopiero po zaksięgowaniu płatności wyślemy zamówione produkty. W celu wystawienia faktury pro – forma, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

DOSTAWA:

  1. Jak są dostarczane produkty o dużych gabarytach?
    • Zamawiane produkty o większych rozmiarach są pakowane w częściach i dostarczane do Ciebie w kilku paczkach kurierem.
  2. Dlaczego niektóre oferty nie mają opcji dostawy do paczkomatu?
    • Ponieważ ich wymiar przekracza maksymalną wielkość skrytki.
  3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    • Zamówienia złożone do określonej godziny, w zależności od przewoźnika, wysyłamy jeszcze tego samego dnia:
      • Poczta Polska przed 11:00
      • InPost Paczkomaty 24 przed 17:00
      • Kurier DPD przed 18:00
      • Kurier GLS przed 18:00

REKLAMACJE:

  1. Jak wygląda procedura reklamacyjna?
    • Proces reklamacyjny został przez nas opisany w zakładce „Gwarancja na sprzęt”. Po zgłoszeniu i wysłaniu wszystkich potrzebnych informacji reklamacyjnych, nasz serwis lub Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia odbioru reklamowanego produktu.
      • Weryfikujemy zgłoszenie, mamy na to 14 dni, jednak w praktyce o uznaniu reklamacji staramy się poinformować Cię najszybciej jak to możliwe. 
      • W zależności od usterki/wady produktu podejmujemy odpowiednie, satysfakcjonujące Cię działania. Jeżeli będzie to naprawa sprzętu, nasz serwis reklamacyjny, bądź biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą i ustali dogodny termin odbioru reklamowanego produktu. Gdy tylko reklamowany produkt dotrze do nas na serwis na jego naprawę mamy kolejne 14 dni, bądź jeżeli jest to zasadne dłużej – o czym zostaniesz poinformowany. Gotowy produkt dostarczymy ponownie do Ciebie, po ówczesnym umówieniu terminu. Koszty reklamacyjne i dostawa całkowicie leżą po naszej stronie.
      • niektórych przypadkach, jeżeli w ramach rekompensaty zaproponujemy wymianę produktu bądź zwrot środków, nie będziemy się domagać od Ciebie produktu reklamowanego.
  2. Jak skontaktować się z działem reklamacji?
    • Kontakt jest możliwy pod numerem telefonu: 717 150 166 lub drogą mailową na adres: reklamacje@pesport.pl
  3. Ile trwa proces reklamacyjny?
    • Czas na rozpatrzenie reklamacji i poinformowaniu o decyzji i jej słuszności wynosi 14 dni roboczych. Następnie realizacja formy przyznanej rekompensaty nie trwa dłużej niż 14 dni. W praktyce reklamację staramy rozpatrzeć możliwie jak najszybciej.
  4. Nie mam oryginalnego opakowania. Czy wciąż mogę zgłosić reklamację?
    • Oczywiście, w celu złożenia reklamacji nie potrzebujesz oryginalnego pudełka.
  5. Nie mam faktury a chcę zgłosić reklamację/zwrócić produkt?
    • Aby przyjąć zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy fakturę. Jeżeli nie posiadasz faktury skontaktuj się mailowo z Biurem Obsługi Klienta i przygotuj potrzebne dane tj. nr. telefonu, Imię i Nazwisko, adres dostawy i mail który podałeś w zamówieniu. Odszukamy fakturę i wyślemy Ci ją ponownie na maila.

ZWROTY:

  1. Na jaki adres zwrócić towar?
    • Adres do zwrotu:
      M.R.A.W. S.C.
      ul. Stargardzka 8A,
      54-156 Wrocław
  2. Kto opłaca zwrot towaru?
    • Jeżeli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i postanowisz go zwrócić, koszt wysyłki produktu do sprzedawcy leży po Twojej stronie.
  3. Zwróciłem przesyłkę na adres na fakturze. Co teraz?
    • Produkty zwracane należy odesłać na adres magazynu: M.R.A.W. S.C Stargardzka 8A, 54-156 Wrocław. Jeżeli zwrot wykonałeś na adres na fakturze, oznacza to, że produkt został wysłany do naszego biura. W większości przypadków staramy się odbierać przesyłki nadesłane na ten właśnie adres. Jednak może się zdarzyć tak, że kurier nas nie zastanie bądź Poczta Polska zostawi awizo. Wtedy przesyłka wróci do Ciebie a Ty będziesz mógł nadać ją ponownie na adres magazynu.
  4. Kiedy otrzymam zwrot środków?
    • Od chwili otrzymania od Ciebie zwróconego zamówienia, o czym poinformujemy Cię drogą mailową, mamy 3 dni na zwrot środków.
  5. Wybrałem zły wariant produktu. Jak mogę dokonać wymiany?
    • W przypadku wybrania złego wariantu należy anulować lub zwrócić zamówienie, następnie złożyć ponownie nowe zamówienie w odpowiednim wariancie.

INNE:

  1. Kiedy otrzymam kod rabatowy z newslettera?
    • Kod rabatowy przyjdzie na maila w ok. 10 minut. Upewnij się, że mail został wpisany prawidłowo. Jeżeli w dalszym ciągu nie otrzymałeś maila z kodem rabatowym, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.